04/03/2014

Den lille sorte - hverdagsversionen

For efterhånden et stykke tid siden syede jeg denne "lille sorte" - i en hverdagsmodel. Har bare lige først få taget billeder nu (efter en 18 timers nattevagt... træt... bare lige lidt;)
Mønstret er fra Onion og har efterhånden brugt det mange gange , og det er nu ved at være rettet til. Er dog stadig ikke helt perfekt omkring barmen (men måske den utilfredshed i virkeligheden er forbundet med at jeg fuldstændig har mistet hvad der engang var barm efter amning....)

Nå men er glad for min hverdags lille sorte - er sikker på at jeg nok skal få den brugt en hel del :)







6 kommentarer:

  1. Synes nu både du og kjolen ser ret skønne ud :), mon du vil ud med hvilket nr. mønsteret har?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lena:) mønstret er nr 2001 fra onion - jeg har dog ændret halsen.

      Slet
  2. Du ser jo så skide godt ud Tina! Den er rigtig pæn til dig.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Christina - tusind tak:)

      Slet